Tuesday 8 August 2017

Bäst Forex Handlare Bloggare


Forex Trader. Automated Forex Trading har blivit ett populärt sätt att göra vinst med handel med utländsk valuta Det finns många likheter mellan valuta och aktiehandel men det finns många fördelar med handelsvaluta i stället för kommersiella aktier. För investerare som ser på sina avkastningar , Kan ett automatiserat Forex trading system vara det bästa valet. Det automatiserade handelsprogrammet används för att förutse de stigande och fallande valutakurserna för att säkerställa de mest lönsamma affärsbesluten. Dessutom kan mjukvaran automatiskt skicka in alla affärer. Med ett Forex-automatiserat handelssystem Investerare kan helt enkelt starta programmet och börja göra en vinst med minimal ansträngning. Automatiserad Forex Trading fungerar 24 timmar om dygnet utan att någonsin stoppa Investorernas fördelar genom att utnyttja de senaste nyheterna när som helst på dagen, i stället för att bara handla under regelbunden tid Marknadstider Många människor har stor framgång med automatiserad Forex trading, men inte allt automatiserat program är Skapade lika Vissa företag har strängare testkrav än andra De bästa mjukvaruplattformarna testas ständigt med levande affärer för att säkerställa bästa produktprestanda. De flesta nya investerare i Forex har liten kunskap om valutahandelsmarknaden. Detta är en av de stora fördelarna med Forex trading Programvara Programmet gör allt arbete alla nybörjare investerare måste göra är att installera programvaran och starta programmet. Installationen tar vanligtvis några minuter och resultaten kan ses samma dag. Vissa automatiserade handelsplattformar gör det möjligt att starta affärer för så lite som 50 Samtidigt som det ger positiva resultat inom några veckor Många investerare som har bytt till automatiserad Forex trading har sett sina investeringar växer på kortare tid och med mindre ansträngning. Nicks Forex Blog. I dagens analys ser jag en stark inställningsform på USDCAD dagligen Diagram AUDUSD ser också ut att skapa en inställning på den dagliga men inte lika starka. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så Du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. Inga inställningar upptäcktes idag, men jag diskuterar förra veckors misslyckade inställningar och förklarar att jag förlorar strimmor i Forex. Don t glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart som möjligt. När videon går live Prenumerera på YouTube. I dagens analys analyserar jag den AUDNZD-handel som utlöste igår kväll, den pågående GBPUSD-handeln och en eventuell kommande USDCAD-inställning. USDCAD-inställningen ser väldigt bra ut, så håll ögonen på det. På det glömmer du inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. I dagens analys ser vi flera inställningar av olika styrkor AUDNZD visar ett starkt kort setup som ännu inte har utlöst Jag har lagt in min post och stoppar i analysen. GBPUSD har en riskfyller lång installation, men ligger för närvarande på starkt stöd. Slutligen har EURUSD och GBPJPY båda svagare inställningar men det är fortfarande värt att hålla ett öga på dem. Glöm inte att Prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. I dagens analys kartlägger jag potentiella inställningar på de flesta NZD-par NZDCAD, NZDUSD och NZDJPY visar alla potentiella långa affärer. Även om EURNZD visar en Potentiell kort, AUDNZD närmar sig starkt motstånd, där en kort omkastning kan hända. Don t glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få ett meddelande så snart videoklippet går live. Prenumerera på YouTube. Idag diskuterar jag gårdagar som misslyckades med korta EURGBP-handelar, och Jag ser lite starkt stöd och motstånd på EURAUD, USDJPY och USDCAD. Dessa områden kan leda till goda omkastningar på måndag. Kolla in videon för fullständig analys. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få ett meddelande så snart videon går Live Prenumerera på YouTube. Idag är priset närmar sig några mycket starka stöd - och motståndsområden Jag tittar på 1 6240 på GBPAUD för en kort återföring. Den 114 60 på USDJPY för en kort återföring, Och 0 7060 på NZDUSD för en lång omvandling Don t glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart videon går live Prenumerera på YouTube. Idag har vi flera starka inställningar. Både EURJPY och CHFJPY är högt korrelerade och är Visar en liknande stark kort inställning på 12-timmarschemat. Det är inte bara detta som sitter på motstånd, det slår också en stark trendlinje. USDCAD-inställningen ser också väldigt bra ut, men var vänlig medveten om att CAD-räntemeddelandet är ute idag och det kunde Påverkar denna inställning Don t glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. I dagens analys har vi en inställning på AUD NZD som bildar Motståndsområdet som det för närvarande är satt på toppen Av har en historia att vara stark och pålitlig, så håll koll på den här handeln och var noga med att ange prislarm om du behöver glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få ett meddelande så snart videon går live S Ubscribe to YouTube. We har en snygg reversering fortsättning setup som har bildats på NZDUSD denna inställning är mycket nära att utlösa, så kolla in det snabbt Jag förklarar min post, stoppa och rikta in i detalj mot slutet av analysvideoen Don t Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. Idag har vi två potentiella inställningar en USDCHF kort bildning på 12 timmar och en EURUSD lång formning på det dagliga. Se analysen för en detaljerad beskrivning. Uppdelning Don t glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. Det finns en lång omvandlingsuppställning som bildas på EURCAD, installationen är inte bra, men det är värt att hålla ett öga på EURUSD Sitter på toppen av ett starkt stödområde, men vi har ännu inte se obeslutsamhetsformulär efter den senaste nedgången. Jag misstänker att vi kommer att se den snart, så kolla 1 0570 noga för en hausseffektivitet. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalerna El så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. Idag återvände jag den potentiella AUDCAD-handeln som upptäcktes igår Tyvärr kom jag inte över några konfigurationer på dagens diagram. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du Kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. I dagens analys ser jag tre par som visar starka och lovande tecken på inställningar, så se till att hålla koll på GBPUSD, AUDCAD och CADJPY Don t glömma att prenumerera Till YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. I dagens analys upptäcker jag en potentiell AUDCAD lång handel Vi har haft ett antal inställningar utlösande över natten som analyseras i videon, så var Var noga med att leta efter några affärer som du kanske har angett Det lämnar oss dock bara med några få nya inställningar för idag. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. Idag s Analys Jag upptäcker två potentiella inställningar, en NZD USD kort och en CAD JPY kort. Den korta JPY-kortet ser ganska bra ut, och jag kan handla det på 12-timmarsdiagrammet. NZD USD-korten bildar dagligen så det tidigaste det kommer att utlösa är Efter 22 00 GMT Denna analysvideo var skadad och jag kunde bara återhämta hälften. Den goda nyheten är den halva som gick vilse var ganska tråkig och jag hittade inte några inställningar, så du saknar mycket. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanal så att du kan få besked så snart videoklippet går live Prenumerera på YouTube. Top 10 Forex Blogs. Here är en lista över mina topp 10 forex bloggar Jag följer regelbundet dessa bloggar via min RSS-läsare, och jag tycker att de är intressanta Och mycket informativ Jag tror att de borde vara på varje Forex Trader s feed. So, här är min topp 10 Forex blogs. Kathy Lien Chef för valutaforskning på Global Forex Trading GFT Hon ger intressant teknisk och grundläggande analys, valutasignaler och strategier En betydande Del av inlägg är o F hennes intressanta tv-intervjuer. Valutan Tankar Larry Greenberg, en veteran valuta ekonom förar Forex nyheter från många ställen över hela världen, och fördjupad analys av aktuella händelser. Forex Blog Denna Forex blogg är skriven av Andrei Sedan 2006, Andrei s utmärkt Bloggar Forex nyheter, uppdateringar om Forex-programvara, inklusive kod, tekniska linjer och mycket mer. Trafiken NRG Lior Cohen ger djupet dagliga, veckovisa och månadsanalyser, prognoser, nyheter och mer om allt relaterat till olja, guld, råvaror och mer För alla som handlar dessa finansiella instrument. Francesc Riverola VD för FXStreet ger Forex Industry News, detaljerad statistik över hans stora Forex portal och kryddar upp sin blogg med andra saker också. Forex-artiklarna James Wooley talar om sina Forex-strategier, Forex Trading Idéer och more. Trading U Chicago Blog Jay Norris skriver om psykologiska effekter av Forex trading, handelsmönster, teknisk analys och mycket mer. Vinnare Edge Trading Sist men inte minst, Casey Stubbs hos Winners Edge Trading, med ett särskilt fokus på en av de mest populära valutaparen EUR USD. Hans stora inlägg om handelspsykologi har också en stor andel i hans innehåll. Bara bloggar finns i listan medan det finns Massor av definitioner för bloggar och det finns en bra linje mellan en blogg eller en webbplats, jag håller med två definitioner kronologiskt beställda i omvänd sista inlägget först och möjligheten att kommentera Det finns massor av bra Forex-webbplatser där ute jag listade här bara bloggar . Jag listade här bara bloggar som passar mig. Ingen betalade mig för detta inklusive honom i den här listan. Ordern i listan representerar inte en intern ranking. Uppdaterad november 2016 Detta är en gammal lista och länkar som inte fungerar Har tagits bort. Jag har ibland dessa bloggar på mina Forex Links för helgenposterna. Denna lista komponerades efter att Casey Stubbs gjort en liknande lista, som jag är hedrad att vara en del av. Genom Casey s-listan får jag veta nya bloggar Njut Är det någon oth Er Forex blogg som du rekommenderar Vänligen kontakta mig. Jag hoppas du gillar min blogg också Du är välkommen att prenumerera via e-post eller via RSS. Om författaren. John Elam grundare, författare och redaktör Jag har varit i Forex trading i över 5 år, Och jag delar erfarenheten som jag har och den kunskap som jag har ackumulerat Efter att ha tagit en kort kurs om forex Som många forexhandlare har jag förtjänat den stora delen av mina kunskaper på det svåra sättet Makroekonomi, nyheterna på det ständigt rörliga Valutamarknader och handelspsykologi har alltid fascinerat mig Innan jag grundat Forex Crunch, har jag arbetat som programmerare i olika högteknologiska företag. Jag har en B Sc i datavetenskap från Ben Gurion University. På grund av denna bakgrund har forexprogramvaran en relativt större andel i Inlägget Yohay s Google Profile. Related Posts. Best Forex Robot gör riktiga pips mars 2017.Februari 2017 var en stor månad för automatiserad handel Piles of quality forex trades har varit bara mogna för att ta och även bett Mars är vanligtvis en av årets största handelsmånader De senaste dagarna har haft några av de bästa valutabandsåtgärderna vi har sett nyligen Om du inte använder en forexrobot du saknar några enkla automatiska pips Låt oss titta Högst tre forexrobotar som faktiskt gör pengar just nu. Bästa Forex Robot Övergripande Vader Forex Robot. Vader har blivit den bästa forexroboten i 2017 Avancerade nya funktioner och en solid Fibonacci-strategi har gjort det bästa valet för en expertrådgivare som arbetar För varje näringsidkare Den körs på den helt nya Gryphon Trading Engine 3 med över 30 nya funktioner, uppgraderingar och förbättringar som inte finns någon annanstans. I februari fann den över 144 294 i automatiserade valutahandel. Vader Forex Robot skär dina diagram i bitar med dagliga fib Levels. Vader kommer optimerad för över 22 par. Det har också helt automatiserade överköpta överlämnade re-entries så att du tar priset på väg och går. Denna EA är ett mycket populärt val just nu bland aktiva forex Handlare och gör några ganska stora saker Håll koll på sina senaste affärer här. Största affärer Ganon Forex Robot. Ganon är den bästa forexroboten för handel smarta trender. Den nya tekniken och funktionerna sätter den framför traditionella expertrådgivare. Det är den enda EA där ute med hjälp av den nyutvecklade Strandteorikodningsbasen Den här nya logiken gör det möjligt att filtrera bort ljud på diagram och hitta de stora trenderna. I februari hittade den över 116.312 i automatiserade valutahandlare. Ganon Forex Robot tar dina diagram och tårar dem brett Använda kraftfulla nya funktioner som Strandteori. Ganon är mycket anpassningsbar och har två grundläggande arbetssätt. Växling mellan dessa två lägen gör att du snabbt kan ändra handelsfrekvens och storlek. Det är ett bra val för en expertrådgivare som fungerar direkt ur lådan. Du kan Se dess senaste affärer här. Bästa Strategin Reaper Forex Robot. Reaper Forex Robot har varit på en nio månaders vinnande streck. Det hittade över 75.870 i pips i februari Visuellt Det är vackert Rena, solida linjer gör dina kartor enkla att förstå Plus det är helt automatiserat och körs själv. Reaper har gjort den bästa Forex EA-listan tio månader i rad. Den pålitliga prestanda och användarvänlighet är stor. Rea är baserat På solid no-gimmick-teori Använda breakouts det väntar på stora prisrörelser Ibland i riket på 100-200 pips Det är intelligent, pålitligt och ett bra val om du vill ha den bästa forexroboten för att hitta större affärer Checkout sin nuvarande handel här. Vad är den bästa Forex Robot för dig. Alla tre av dessa expertrådgivare är bra val för alla näringsidkare som vill ha programvara som faktiskt fungerar Om du letar efter den bästa forexroboten väljer du Vader Om större affärer är din grej med Ganon och för Den bästa strategin går med Reaper Det är svårt att gå fel, oavsett vad du bestämmer. Räknade Posts. Best Forex Strategier som faktiskt fungerar just nu Just nu är en härlig tid att vara en Forex Trader Kartorna är mogna med lätta pips Vi har tillbringat la St några veckor. Bästa EA Forex Robot just nu De senaste månaderna har Vader stigit sig till toppen och blivit den bästa EA-forexroboten tillgänglig. Stora affärer som. Do Forex Robots Work Som de flesta handlare frågar du förmodligen dig själv göra forexrobotar Svaret är ja, de gör den grundläggande sanningen. Bästa expertrådgivare just nu Under de senaste sex månaderna har Ganon visat sin tillförlitlighet och blir en av de bästa expertrådgivarna någonstans. Expertrådgivare som arbetar Ganon har snabbt blivit en av de högsta Utföra expertrådgivare som är tillgängliga på marknaden Ta till exempel det här. Inte göra pips här s Hur man fixar det Låt oss möta det Forex är verkligen svårt, särskilt när du börjar. Med alla kunskaper och kunskaper krävs de flesta populära inlägg. Den nuvarande listan är Tekniska grundläggande nyheter om valutor Jag skulle rekommendera nyare handlare att inte handla enbart på yttre åsikter eftersom det vann t cementera din egen metod eller skäl för handel Utmärkt webbplats för om du Du vill ha en översikt över marknaderna och dagliga rapporter. Här ingår även en handelsdagbok och mycket medieuppmärksamhet. En bra blogg för nya aktörer Investerare Många av de 10 bästa listorna för att bläddra igenom. Detta är helt fantastiskt Jag kan inte värdera det här Det är en av de bästa pärlorna på internet Podcasts som intervjuar framgångsrika näringsidkare, några är anmärkningsvärda som50pips, Walter Peters Chris Kapre. Hittade detta när du gör podcastlänken nedan, det är faktiskt riktigt bra högkvalitativa saker Blog baserat på massor av pedagogiskt material. En vecka podcast som intervjuar framgångsrika näringsidkare Tack för det här. Inte haft mycket chans att kolla på det här, men första intrycket är trevligt. Tungt orienterad mot fundamenten Bra nyhetsportal som skickas in av dina vinterdäck tack. Tungt visuellt orienterad perfekt för nybörjare Massor av infographics och info Inskickad av dig gumballfrank. En blogg som fokuserar på personlig utveckling som en näringsidkare är absolut nödvändig. Det hjälper dig att fokusera på din resa till handel omnipotence.2 7k Visningar View Upvotes Inte för reproduktion.

No comments:

Post a Comment